Зв'язатися зі мною
Close
Close
Олександр Башкін
Telegram
WhatsApp
Viber
Skype
Mail
Засновник незалежного креативного агентства BASHKIN agency.
bashkin

Створюю та розвиваю бренди з амбіціями лідера ринку.

4 ринки

Україна, Молдова, Казахстан, Іспанія.
38 стратегій

Маркетингових та комунікаційних стратегій.
27 брендів

Досвід управління західними та локальними брендами.
В2С та В2В

Маркетингова експертиза в В2С та В2В сегментах.

Процес створення бренду.

Бачення
Цілі
Аналіз
Комунікаційна стратегія
01 Портрет споживача
02 Ідея бренду
03 Назва, легенда
04 Переваги
05 Причини вірити
06 Цінності
07 Слоган
08 Фірмовий стиль
01 PEST - аналіз
02 Ринок / категорія
03 Аналіз конкурентів
04 Цільова аудиторія
05 Вивчення кейсів
01 Канали комунікації
02 Ключеве повідомлення
03 Креативна ідея
04 Рекламна кампанія 360°
05 Бренд-контент
01 Бренд- менеджмент
02 Бренд- консалтинг
Запуск
Позиціонування
бренду
Позиціонування
бренду
Комунікаційна
стратегія
Модель Бренда
01 PEST - аналіз
02 Ринок / категорія
03 Аналіз конкурентів
04 Цільова аудиторія
05 Вивчення кейсів
Позиціонування бренду
Аналіз
Комунікаційна стратегія
Запуск
01 Назва, легенда
02 Переваги
03 Причини вірити
04 Бренд-персона
05 Цінності
06 Суть бренду
07 Лого, слоган
08 Фірмовий стиль
Ціни.
Стартап
Створення бренду для тих, хто тільки починає будувати свій бізнес.
$2 000
  • Результат: експрес-аналіз ринку, позиціонування, неймінг, лого, слоган, базовий фірмовий стиль.
Фірмовий
магазин
Розробка концепції та дизайну магазину.
$5 000
Результат: аналіз ринку, концепція магазину, неймінг, логотип, фірмовий стиль, дизайн інтер'єру та торгового залу, дизайн фасаду, сайт-візитка, дизайн сторінок соціальних мереж.
Бренд + комунікація
Створення бренду і
запуск на ринок.
$15 000
Результат: аналіз ринку, позиціонування, неймінг, логотип, слоган, фірмовий стиль

+ Комунікаційна стратегія (канали комунікації, тач-поінти, креативна ідея, рекламна кампанія).
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Аналіз ринку

Занурююся в ринок і роблю комплексний аналіз. Знаходжу бар'єри і можливості для зростання, визначаю стратегічні орієнтири.

Комплексний аналіз

1
Ключові питання
01 Прогноз та тренди категорії?
02 Які бар`єрі та драйвери зростання?
03 Як виглядає конкурентне середовище, в чому сильні і слабкі сторони?
04 Досвід на західних ринках?
05 Споживач. Мотиви. Бар'єри?
06 Продукт і його унікальні фішки?
2
Що робимо?
01 Аналіз ринку та прогноз розвитку.
02 Сегментація споживачів.
03 Аналіз конкурентного середовища.
04 Аналіз продуктів на ринку.
05 Аналіз західних кейсів.
3
Результат
01 Сценарії розвитку ринку.
02 Портрет споживача. Інсайти.
03 Території позиціонування.
04 Стратегічні орієнтири.

Аудиторія бренду

Сегментую ринок і описую профіль і
портрет цільової аудиторії бренду.

Цільова аудиторія

Споживач
Профіль
Портрет
Роблю аналіз споживання категорії / брендів, сегментує споживачів і описую профіль / портрет нашої цільової аудиторії, його інсайти, цінності, потреби і бар'єри.

ДЖЕРЕЛА: інтерв'ю зі споживачами, трейд візит і спостереження в роздробі, дослідження, доступна інформація з Інтернету.

Позиціонування бренду

Бренд - це не просто логотип і повідомлення, це головний драйвер зростання бізнесу, ціннісна ідея, яка, проникаючи глибоко в свідомість споживача, залишає унікальний відбиток і створює емоційний зв'язок.

Позиціонування бренду

Ім'я бренду - це перше, що зустрічає споживач на полиці. Тому воно повинно йому сильно сподобатися, прямо закохати в себе, бути комфортним для вимови, унікальним і легко запам'ятовуватися. Унікальний неймінг, це простий спосіб стати самим впізнаваним на ринку.

Неймінг

Ідея, асоціації, стереотипи, емоційні відчуття - це набір смислів, на перетині яких народжується ім'я бренду.

Розробка неймінгу

1
Аудит
Вивчаю наявні імена в категорії і на суміжних ринках. Синтезую все, що дізнався на етапі аудиту і просіваю свої знання через питання:
01 Для кого це ім'я - ЦА;
02 Які у них звички?
03 Яку ідею хочемо передати?
04 Які асоціації вибудовувати?
05 Які почуття повинно викликати?
2
Генерація
Роблю мозковий штурм і записую на аркуші паперу 10-15 - 20 назв, використовуючи різні підходи до розробки імен.
3
Фільтр
Ранжую назви використовуючи критерії:
- Добре запам'ятовується,
- Легко вимовляється,
- Доносить ідею,
- Не має негативних асоціацій.
За відібраними ТОП 3 роблю перевірку:
01 Пошукові системи і соціальні мережі;
02 Перевіряю по доменному імені.
4
Неймінг
Тестую, погоджую 2-3 назви й подаю на патентну перевірку. Обираю одну назву і подаю заявку на реєстрацію.

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль - це не просто красива ілюстрація назви бренду. Це візуальна мова, яка розкриває головну ідею бренду, доносить цінності й переваги.

Фірмовий стиль бренду

Розробляючи комунікаційну стратегію бренду, я спираюся на аналіз споживчої моделі і його взаємодії з брендом / продуктом, визначаю бар'єри на різних етапах і проробляю комплекс заходів щодо їх усунення.
Залежно від того, де в системі координат знаходиться бренд і якими ресурсами володіє компанія, розробляю оптимальний варіант стратегії, яка дозволяє бренду ефективно спілкуватися зі споживачем і досягати цілей компанії.

Стратегія комунікації

У стратегії комунікації фокусуюся на чотирьох ключових питаннях - що, коли, де і як робити, вибудовуючи поетапну логіку взаємодії споживача і бренду.

Цілі
Наше бачення цілей бренду, того як має змінитися його поточний стан на ринку.
Бар'єри
Поточне сприйняття, пов'язане з брендом, продуктом або категорією, яке заважає бренду досягти поставлених цілей.
Концепція
Трансформаційна ідея, яка дозволить людям змінити свої колишні погляди та уявлення про бренд і категорії.
Реалізація
Шлях втілення трансформаційної ідеї, її активація.
Розвиваючи бренди я будую систему показників їх ефективності, відстежую розвиток і нарівні з командою продажів та маркетингу несу відповідальність за кінцевий результат.
Phone: +38 066 302 87 09
E-mail: alexander@bashkin.com.ua
Made on
Tilda